Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

"Θα ήμουν κι εγώ στο αεροσκάφος"

Ο Βραζιλιάνος Rafael Rebello αντιθέτως, είναι ένας από τους τυχερούς, που παραλίγο να επιβιβαστούν στην πτήση, αλλά άλλαξε γνώμη την τελευταία στιγμή.


Τα πάντα ήταν προγραμματισμένα, για να ταξιδέψει στη Γερμανία, για μία επαγγελματική συνάντηση, με την πτήση 4U9525. Η Germanwings δεν είχε άλλη πτήση, για να εξυπηρετηθεί.


Όταν όμως μπήκε λίγες μέρες πριν ταξιδέψει και είδε, ότι η τιμή του εισιτηρίου είχε αυξηθεί σημαντικά, αποφάσισε να μην το αγοράσει.


Τηλεφώνησε στον Γερμανό πελάτη, με τον οποίον θα συναντιόταν και του ζήτησε να αλλάξουν την ημερομηνία του ραντεβού τους. Εκείνος δέχτηκε και ο Rebello αγόρασε εισιτήριο από άλλη εταιρεία.


"Άρχισα να τρέμω, όταν συνειδητοποίησα, ότι θα μπορούσα να είμαι κι εγώ μέσα στο αεροσκάφος. Ήδη του τηλεφώνησα και τον ευχαρίστησα, γιατί με αυτόν τον τρόπο, μου έσωσε τη ζωή", είπε.
news247.gr