Τετάρτη 30 Νοεμβρίου 2016

ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ: Αναβρασμός στο μειονοτικό σχολείο που επέλεξε ο Τσίπρας ως… μοναδικό για να επισκεφθεί


Απέλυσαν καθηγητή λόγω… Φετουλάχ Γκιουλέν;
Όλη η αλήθεια από τον ίδιο, με αποκλειστικές δηλώσεις του

Αναβρασμός επικρατεί στο…Ιδιωτικό Μειονοτικό Γυμνάσιο και Λύκειο Ξάνθης, το οποίο επέλεξε ως το μοναδικό για να επισκεφθεί την περασμένη Παρασκευή ο Πρωθυπουργός της χώρας Αλέξης Τσίπρας.
Δημοσιεύματα της εφημερίδας «ΑΝΤΙΦΩΝΙΤΗΣ» θέλουν την απόλυση ενός καθηγητή μαθηματικού από αυτό επειδή είναι οπαδός του…Φετουλάχ Γκιουλέν!
Πιο συγκεκριμένα και σύμφωνα με τα όσα αναφέρονται, «…επειδή στην Τουρκία έχει ξεκινήσει το ανθρωποκυνηγητό όσων κρίνονται Γκιουλενικοί, το ίδιο συμβαίνει και στην Θράκη  και εν ολίγοις επειδή και ο συγκεκριμένος μαθηματικός του σχολείου ανήκει στους «Φετουλαχτζήδες», ο διαχειριστής τους σχολείου διέταξε την απόλυσή του».
Μάλιστα σύμφωνα πάντα με τα δημοσιεύματα, «ο ίδιος προχώρησε σε μηνύσεις για την αδικαιολόγητη απόλυσή του και θα διεκδικήσει το δίκαιό του στις αίθουσες των δικαστηρίων…»
Ωστόσο, τα πράγματα δεν φαίνεται να είναι έτσι, αφού ναι μεν ο ίδιος ο μαθηματικός με αποκλειστικές δηλώσεις του στην «Θ» επιβεβαιώνει ότι απολύθηκε από το Ιδιωτικό Μειονοτικό Σχολείο και μάλιστα χωρίς να αναφέρεται η αιτιολογία από την μια, από την άλλη όμως διαψεύδει ότι το θέμα πήρε την νομική οδό, ξεκαθαρίζοντας ότι «δεν προχώρησε σε μήνυση, αλλά το θέμα περνά από την Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση Ξάνθης, όπου ανήκει στο σχολείο και από τα αρμόδια κεντρικά όργανα».

Αξιοσημείωτο μάλιστα στην όλη υπόθεση είναι ότι μέχρι να…επιλυθεί το ζήτημα, ο ίδιος συνεχίζει κανονικά το μάθημα στο σχολείο, όπως επίσης σημειώνει στην «Θ».

«ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ Η ΑΠΟΦΑΣΗ…»
Ειδικότερα ο κ. Νιχάτ (δεν αναφέρουμε το επίθετό του για ευνόητους λόγους), επεσήμανε ότι «εγώ πηγαίνω κανονικά στο σχολείο και περιμένω την απόφαση από την Αθήνα. Όντως δεν αναγράφεται ο λόγος της απόλυσής μου και οι ίδιοι δεν έδωσαν κάποιο λόγο, απλά μου έδωσαν την απόλυση. Δεν γράψανε κανέναν λόγο».

«ΣΤΗ ΔΕΥΤΕΡΟΒΑΘΜΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ…»
«Αυτό το ανέλαβαν οι υπηρεσίες και συγκεκριμένα η δευτεροβάθμια εκπαίδευση. Περιμένω απλά, αλλά από την δευτεροβάθμια μου είπαν ότι είναι παράνομη η απόλυση και μπορώ να γυρίσω στο σχολείο και έτσι τώρα γύρισα» συνεχίζει ο ίδιος, υπογραμμίζοντας ότι «εγώ δεν μπορώ να σας απαντήσω γιατί το κάνουν, θα πρέπει να το κάνουν αυτοί που με απολύουν. Δεν ξέρω πως το βλέπουν. Πάντως στην καταγγελία (σ.σ απόλυση) που μου έκαναν δεν αναφέρεται λόγος».

«ΔΕΝ ΕΧΩ ΠΑΡΑΝΟΜΗΣΕΙ…»
Σε ό,τι αφορά στο ότι…κρίθηκε «Φετουλαχτζής» και ότι αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο…απολύθηκε ο ίδιος σημειώνει με έμφαση ότι «αυτό για να το πω, δεν πρέπει να το γράφουν και επάνω; Αυτό το γράφουν στα δημοσιεύματα. Επίσημα, ούτε αυτό το λένε. Δεν έγραψαν κανέναν λόγο οι ίδιοι. Δεν έχω παρανομήσει κάπου για να με απολύσουν. Έπρεπε να είμαι κακός στα καθήκοντά μου για να γίνει αυτό, αλλά ποτέ δεν υπήρξε κανένα παράπονο  από γονείς και μαθητές για να με απολύσουν. Και μάλιστα εγώ νομίζω ότι είμαι σε ένα κράτος ο καθένας πρέπει να είναι αυτό που θέλει. Και εσείς μπορεί να έχετε μια καλή ιδέα και εγώ να την…χρησιμοποιήσω από την στιγμή που θεωρώ ότι είναι καλή. Παρόλα αυτά εγώ το μόνο που θέλω να τονίσω είναι ότι στην απόλυσή μου δεν υπάρχει καμία αιτιολογία».

«ΔΕΝ ΕΚΑΝΑ ΜΥΝΗΣΕΙΣ…»
Κλείνοντας ο ίδιος διαψεύδει και τα σενάρια που θέλουν να έχει προχωρήσει σε μήνυση για την απόλυσή του αυτή, τονίζοντας με έμφαση ότι «Όχι. Δεν έχω κάνει μήνυση. Είναι λάθος αυτό που αναφέρεται. Το θέμα μεταφέρθηκε στην δευτεροβάθμια από το σχολείο. Παρασκευή έγινε η απόλυση και την Δευτέρα αναρωτήθηκαν που είναι αυτός; Η διαδικασία ξεκίνησε από την δευτεροβάθμια, εγώ δεν έκανα μηνύσεις και η απόφαση θα δοθεί από το ΚΥΣΔΕ και τις υπηρεσίες. Εγώ πηγαίνω πάντως κανονικά στο σχολείο».
Πάντως από ότι φαίνεται τα πράγματα θα εξελιχθούν υπέρ του μαθηματικού, αφού ο ίδιος συνεχίζει να βρίσκεται κανονικά στο σχολείο από την μια, μέχρι την απόφαση τουλάχιστον και από την άλλη η… απόλυση χωρίς αιτιολογία συγκεκριμένη (και με βάση τα όσα αναφέρει η σύμβαση που υπεγράφη στην αρχή μεταξύ του σχολείου και του ίδιου για τους λόγους που μπορεί κάποιος να απολυθεί ) δεν δύναται να υφίσταται

Πηγη www.thraki.com.gr