Η πιο δραστική αλλαγή στο Facebook «γεννήθηκε» ως ιδέα πριν από ένα χρόνο, σε ένα από τα γραφεία της Facebook.
O Chris Cox, Chief Product Officer της εταιρείας είχε συγκεντρώσει τα βλέμματα της συνάντησης για τα τρία μεγαλύτερα πρότζεκτ που θα αναλάμβαναν οι διευθυντές το 2015.
Τότε «έριξε» και τη βόμβα πως κάτι πρέπει να κάνουν για το «Like» του κοινωνικού δικτύου!
Το κουμπί του «Like» αποτελεί σήμα κατατεθέν του Facebook και είναι το πιο γνωστό εικονίδιό του. Μία τεράστια εκδοχή της εικόνας στολίζει την είσοδο της εταιρείας στο Menlo Park της California.
Οι 1,6 δισεκατομμύρια χρήστες του Facebook το πατάνε 6 δισ. φορές τη μέρα, κάτι που αποτελεί μεγαλύτερο φαινόμενο από τα Google searches, τα οποία στην τελική κρίνουν και διαφημίσεις αξίας δισεκατομμυρίων.
Η αλλαγή του κουμπιού είναι σαν να θέλει η Nike να αλλάξει το σήμα της.
O Cox προσπάθησε να αντιμετωπίσει το κουμπί αυτό αρκετές φορές αλλά δεν είχε αρκετά καλές ιδέες για να εδραιωθεί κάτι ως αντικαταστάτης της λειτουργίας.
Το λεγόμενο κουμπί «dislike» θεωρήθηκε πως θα έσπερνε αρνητικότητα στο μέσο κοινωνικής δικτύωσης και δεν υιοθετήθηκε.
Ο Cox ανέφερε το πρότζεκτ στον φίλο και αφεντικό του Mark Zuckerberg την προηγούμενη εβδομάδα.
Ο Zuckerberg του είπε απλά «Κάνε το. Καλή τύχη. Είναι δύσκολο».
Το αποτέλεσμα του Cox μπορεί να ονομαστεί «Reactions» ή «Αντιδράσεις» και θα είναι κοντά μας σύντομα. Φαίνεται πως θα επεκτείνει το… Like σε έξι διαφορετικές ανθρώπινες αντιδράσεις.
Πηγή:Mad.tv