Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

ΓΙΑΤΙ ΕΠΕΣΕ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΣΤΙΣ ΑΛΠΕΙΣ – ΘΡΗΝΟΣ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΓΙΑ ΤΟΥΣ 150 ΝΕΚΡΟΥΣ ΤΟΥ AIRBUS

Ένας από τους πιλότους του γερμανικού Airbus που συνετρίβη στις γαλλικές Άλπεις, με αποτέλεσμα να βρουν τραγικό θάνατο 150 άτομα, είχε σηκωθεί από το πιλοτήριο του αεροπλάνου και δεν κατάφερε να επιστρέψει στη θέση του πριν το αεροπλάνο προσκρούσει στο έδαφος, υποστηρίζει η εφημερίδα New York Times, επικαλούμενη πηγές που γνωρίζουν στοιχεία από τον καταγραφέα συνομιλιών στο θάλαμο διακυβέρνησης (μαύρο κουτί).
«Ο χειριστής που ήταν έξω από το πιλοτήριο χτυπά ελαφρά την πόρτα χωρίς να του απαντήσει κανείς», είπε ένας ερευνητής του καταγραφέα των συνομιλιών. «Και τότε χτυπά την πόρτα πιο δυνατά αλλά και πάλι δεν λαμβάνει απάντηση. Δεν υπήρξε καμία απάντηση» λέει ο ερευνητής που ζήτησε να τηρηθεί η ανωνυμία του.
«Μπορεί κανείς να ακούσει ότι προσπαθεί να σπάσει την πόρτα», πρόσθεσε ο ερευνητής χωρίς να δώσει άλλες λεπτομέρειες. Δεν διευκρινίζεται αν ο πιλότος που είχε σηκωθεί από τη θέση του ήταν ο κυβερνήτης του αεροσκάφους ή ο συγκυβερνήτης του.
Σύμφωνα με την πηγή που μετέχει στην αποκωδικοποίηση του καταγραφέα πτήσης και την οποία επικαλείται η αμερικανική εφημερίδα η γλώσσα που ακούγεται είναι τα γερμανικά. Επίσης στο τέλος της ηχογράφησης ακούγεται ένας συναγερμός που προφανώς είναι το σήμα που προειδοποιεί για την προσέγγιση του αεροσκάφους στο έδαφος.
Μια άλλη πηγή των ερευνών δήλωσε προς το Γαλλικό Πρακτορείο ότι ο συγκυβερνήτης της πτήσης είχε μπει «πρόσφατα στην εταιρεία Germanwings που είναι θυγατρική της Lufthansa». Η πρόσληψή του έγινε περί τα τέλη του 2013 και στο βιογραφικό του είχε μερικές εκατοντάδες ώρες πτήσης. Σύμφωνα με την ίδια πηγή, η εθνικότητα του δεν έχει αποσαφηνιστεί.

Το αμερικανικό δίκτυο CNN συγκέντρωσε σειρά ερωτημάτων και επιχείρησε να δώσει απαντήσεις για την αεροπορική τραγωδία.
Η πτήση 
Όπως αναφέρει, λοιπόν, το δίκτυο το αεροσκάφος απογειώθηκε στις 10:01 (τοπική ώρα) από την Βαρκελώνη με προορισμό το Ντίσελντορφ της Γερμανίας με 144 επιβάτες και εξαμελές πλήρωμα, ενώ η απογείωση καθυστέρησε περίπου 26 λεπτά καθώς οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας δεν έδωσαν άδεια.
Την ίδια ώρα, σύμφωνα με την εταιρία Germanwings ανέβηκε στα 38.000 πόδια στις 10:45 και έπειτα σημείωσε κάθοδο για οκτώ λεπτά. Το αεροσκάφος χάθηκε από τα γαλλικά ραντάρ στις 10:53 και ενώ βρισκόταν σε ύψος 6.000 ποδών, ενώ συνετρίβη γύρω στις 11:00 σε απομονωμένη περιοχή κοντά στην πόλη Ντιν-λε-Μπεν.
Παρ΄όλα αυτά, το CNN επισημαίνει πως οι γαλλικές αρχές έδωσαν στη δημοσιότητα ελαφρώς διαφορετικά στοιχεία αναφέροντας πως το αεροσκάφος ξεκίνησε την κάθοδό του στις 10:31.
Το μεγάλο ερώτημα που παραμένει αναπάντητο είναι η αιτία της συντριβής. Οι ελεγκτές εναέριας κυκλοφορίας επιχείρησαν να επικοινωνήσουν με τους κυβερνήτες, οι οποίοι ωστόσο δεν απάντησαν, ενώ έδωσαν οι ίδιοι σήμα κινδύνου μετά την αδυναμία επικοινωνίας με τους χειριστές του αεροσκάφους.


Οι τελευταίες στιγμές και η «βουτιά»
Το πλήρωμα, πάντως, δεν εξέπεμψε κανένα τέτοιο σήμα, σύμφωνα με την Πολιτική Αεροπορία της Γαλλίας.
Σύμφωνα με δηλώσεις του ειδικού Νταβίντ Σουσί στο CNN, οι κυβερνήτες είχαν τον έλεγχο του αεροσκάφους.
Σχετικά με τα σενάρια της συντριβής, ο υπουργός Εσωτερικών της Γαλλίας, Μπερνάρ Καζνέβ, με δηλώσεις του στο δίκτυο BFMTV επανήλθε στην υπόθεση της τρομοκρατικής ενέργειας λέγοντας: «Δεν μπορούμε να αποκλείσουμε την τρομοκρατία, αλλά δεν αποτελεί πιθανή εξήγηση αυτή τη στιγμή».

Τι έγινε, όμως, τα τελευταία λεπτά στο αεροσκάφος;

Σύμφωνα με ειδικούς η «βουτιά» του αεροπλάνου ήταν ελεγχόμενη, ωστόσο κανείς δε μπορεί να εξηγήσει το λόγο για τον οποίο οι χειριστές δεν εξέπεμψαν σήμα κινδύνου.

Μία από τις θεωρίες θέλει τους δύο κυβερνήτες να έχασαν τις αισθήσεις τους έπειτα από ξαφνική αποσυμπίεση του κόκπιτ, με αποτέλεσμα να μην καταφέρουν να αποτρέψουν τη συντριβή.
Ο πιλότος Αντονι Ρομάν συμφωνεί με τη θεωρία αυτή και όπως είπε στο αμερικανικό δίκτυο είναι πιθανό οι κυβερνήτες να μην αντέδρασαν ακριβώς επειδή δεν είχαν τις αισθήσεις τους.

bankwars.gr